Q-partners aan het woord

'De uitwisseling van ervaringen met collega's was bijzonder waardevol'

(Patrick Deryckere, Romantik Manoir Carpe Diem, De Haan)

'De frisse kijk van de consulent op mijn zaak vond ik bijzonder waardevol. Hij hielp mij onder andere met het verhogen van de zichtbaarheid van onze zaak op sociale media.'

(Martine, bierrestaurant ’t Hof van de Hemel, Veurne)

" Het Q-traject was voor het hele team een leerzaam traject. Werken aan kwaliteit is een ‘never ending story’ en we hebben hier nu de nodige tools voor. Het was voor ons ook de gelegenheid om de volledige werking naar de bezoeker toe eens te herbekijken en terug op punt te zetten. Pluspunt is dat er iemand van buitenaf, die minder betrokken is bij de dagelijkse werking van ons museum, ons kon bijstaan.”

(Abdijmuseum Ten Duinen, Koksijde)

'De opdracht om na te denken en stil te staan bij onze ‘missie, visie en strategie’ vond ik heel interessant. Ook de bevestiging dat we goed bezig zijn is fijn te horen.'

(Veroniek, B&B PassaDia, Zwevegem)

'Ons informatiecentrum werd volledig geëvalueerd vanuit het standpunt van de bezoeker. Er werden verschillende aanpassingen gedaan. We zochten met het hele team naar creatieve oplossingen wat de groepsdynamiek ten goede kwam. Via het klantentevredenheidsonderzoek gaan we na of de bezoekersbeleving verbetert.'

(Barbara Depraetere, Tolhuis, Brugge)

 

'Een externe expert leerde me met een frisse blik naar mijn zaak te kijken.'

(Rik Colpaert, Camping 't Massenhof, Bredene)

'Door dit traject bleef ik even bewust stilstaan bij de perceptie van onze gasten.'

(Marina Osaer, Vakantiewoning 't Lappersfort, Leke)

' De resultaten van ons klantentevredenheidsonderzoek bespreken we voortaan in het team. Voor terugkerende opmerkingen zoeken we naar structurele oplossingen.'

(Rudy Vandeputte, Toerisme Kortrijk)

'Dankzij het kwaliteitstraject werd ik me bewust van enkele puntjes die met kleine aanpassingen toch nog beter konden. Net deze kleine details kunnen het verschil maken. Ook het uitwisselen van ervaringen met jongere collega’s vond ik zeer verrijkend.'

(Mario, Restaurant/Tea-room 't Oosthof, Snellegem)

'De ondersteuning was fantastisch. Het heeft ons als starter direct op de goede weg gezet.'

(Katrien, B&B Inn us hus, Brugge)

'De bedrijfsbezoeken hebben zeer waardevolle informatie voor mijn zaak opgeleverd.'

(Jef Moons, Vakantiecentrum Floreal, Nieuwpoort)