Koppel die info vraagt in toeristische dienst

Q-label voor infokantoren en bezoekerscentra

Q (Q-label) staat voor Quality Service of kwalitatieve dienstverlening.

Als West-Vlaams infokantoor of provinciaal bezoekerscentrum krijg je de mogelijkheid om in een uniek begeleidingstraject rond kwaliteitszorg te stappen.

Wat? 

  • 2 halve dagen opleiding over kwaliteitszorg
  • 3 halve dagen begeleiding door een coach ter plaatse
  • mogelijkheid om een best practice te bezoeken
  • 1 dag opleiding voor je medewerkers
  • mystery visit rapport
  • permanent meetsysteem voor klantentevredenheid

Waarom deelnemen?

  • jezelf permanent in vraag stellen
  • ervaringen uitwisselen met collega's
  • individuele begeleiding op maat
  • praktijkgerichte werkinstrumenten

Meer info?

Contacteer Annelies Gobert via annelies.gobert@westtoer.be of op het nummer 050/30 55 53. 

De inschrijvingen voor het lopende traject werden afgerond. Heb je interesse om deel te nemen bij de opstart van een nieuw traject, stuur dan een e-mail naar annelies.gobert@westtoer.be.

Klik op onderstaande foto voor een een overzicht van de infokantoren die het Q-label in de wacht sleepten: