Campagnebeeld Q-label

Q-label

Q (Q-label) staat voor Quality Service bij toeristische ondernemers in West-Vlaanderen.
Als ondernemer krijg je de mogelijkheid om in dit uniek begeleidingstraject rond kwaliteitszorg te stappen.

Voor wie?

Het traject is toegankelijk voor hotels, kleinschalig logies, vakantiewoningen, vakantiecentra, de kampeersector, restaurants, tearooms, cafés en attracties.

Wat? 

  • 2 halve dagen opleiding over kwaliteitszorg
  • 3 halve dagen begeleiding op maat 
  • mogelijkheid om best practice te bezoeken 
  • gratis opleiding voor je medewerkers 
  • mystery visit rapport

Waarom deelnemen?

  • jezelf permanent in vraag stellen 
  • ervaringen uitwisselen met collega's 
  • individuele begeleiding op maat 
  • praktijkgerichte werkinstrumenten

Kostprijs?

De deelnameprijs bedraagt 300 euro (inclusief btw).
De bedrijfsleider die lid is van Horeca Vlaanderen of RECREAD betaalt 200 euro.
De kleinschalige logiesuitbater (bed & breakfast of vakantiewoning) betaalt 200 euro.

Interesse?

Naar het inschrijvingsformulier.

Meer info?

Contacteer Evelien Decoster via evelien.decoster@westtoer.be of op het nummer 050/30 55 57.

Getuigenissen van ondernemers die het Q-label behaalden:

Eigenaar Romantik Manoir Carpe Diem

 

'De uitwisseling van ervaringen met collega's was bijzonder waardevol'

(Patrick Deryckere, Romantik Manoir Carpe Diem, De Haan)

Uitbaatster bierrestaurant 't Hof van de Hemel

 

'De frisse kijk van de consulent op mijn zaak vond ik bijzonder waardevol. Hij hielp mij onder andere met het verhogen van de zichtbaarheid van onze zaak op sociale media.'

(Martine, bierrestaurant ’t Hof van de Hemel, Veurne)

Uitbaatster B&B PassaDia

 

'De opdracht om na te denken en stil te staan bij onze ‘missie, visie en strategie’ vond ik heel interessant. Ook de bevestiging dat we goed bezig zijn is fijn te horen.'

(Veroniek, B&B PassaDia, Zwevegem)

Uitbater Camping 't Massenhof

 

'Een externe expert leerde me met een frisse blik naar mijn zaak te kijken.'

(Rik Colpaert, Camping 't Massenhof, Bredene)

Uitbaatster vakantiewoning 't Lappersfort

 

'Door dit traject bleef ik even bewust stilstaan bij de perceptie van onze gasten.'

(Marina Osaer, Vakantiewoning 't Lappersfort, Leke)

Uitbaters 't Oosthof

'Dankzij het kwaliteitstraject werd ik me bewust van enkele puntjes die met kleine aanpassingen toch nog beter konden. Net deze kleine details kunnen het verschil maken. Ook het uitwisselen van ervaringen met jongere collega’s vond ik zeer verrijkend.'

(Mario, Restaurant/Tea-room 't Oosthof, Snellegem)

Uitbaatster Inn us hus

 

'De ondersteuning was fantastisch. Het heeft ons als starter direct op de goede weg gezet.'

(Katrien, B&B Inn us hus, Brugge)

Uitbater Vakantiecentrum Floreal Nieuwpoort

 

'De bedrijfsbezoeken hebben zeer waardevolle informatie voor mijn zaak opgeleverd.'

(Jef Moons, Vakantiecentrum Floreal, Nieuwpoort)