share-a-smile

share a smile schrijf je in

Sta jij in de zaal van een restaurant, tearoom, brasserie of café aan de kust?
Dan ben jij onze man of vrouw!

christophe stienlet
Wat?
Met de campagne 'Share a Smile' wil Westtoer i.s.m. Horeca Vorming Vlaanderen het klantvriendelijke imago van de horeca verder ondersteunen. We komen naar je toe met een leuke omgebouwde bus.  Acteur Christophe Stienlet geeft je een heuse enthousiasmeboost. Na deze workshop ben je helemaal klaar voor het seizoen! Niet onbelangrijk, dit is volledig gratis. Bovendien vermelden we alle deelnemende zaken in onze promotiecampagne! Reden te meer dus om je snel in te schrijven.

Waar en wanneer?
We toeren rond van 8 t.e.m. 12 mei 2017. Onze teachbus houdt halt in 10 kuststeden en -gemeenten:

Maandag 8 mei van 9.00 u. tot 11.30 u. - Knokke Heist
Maandag 8 mei van 14.30 u. tot 17.00 u. - Oostende - VOLZET!
Dinsdag 9 mei van 9.00 u. tot 11.30 u. - Blankenberge - VOLZET!
Dinsdag 9 mei van 14.30 u. tot 17.00 u. - Nieuwpoort - VOLZET!
Woensdag 10 mei van 9.00 u. tot 11.30 - Zeebrugge - VOLZET!
Woensdag 10 mei van 14.30 u. tot 17.00 u. - Westende
Donderdag 11 mei van 9.00 u. tot 11.30 u. - Bredene
Donderdag 11 mei van 14.30 u. tot 17.00 u. - De Panne
Vrijdag 12 mei van 9.00 u. tot 11.30 u. - Wenduine
Vrijdag 12 mei van 14.30 u. tot 17.00 u. - Koksijde - VOLZET!

De exacte locatie wordt meegedeeld na inschrijving.

Overtuigd? Schrijf je hier in!
Wacht niet, want de plaatsen zijn beperkt! Ben je met meerdere personen uit jouw team? Vul dan elk apart een inschrijvingsformulier in.

Patrick, restaurant Schildia in Knokke-Heist (deelnemer uit 2016)

man met fles champagne en glas op strand
“Voor ons was dit een zeer leuke ervaring, zowel de opleiding, de publiciteit errond en het eindresultaat. De opleiding op de bus werd op een zeer leuke, amusante en grappige manier gebracht.  Mijn medewerkers vonden dit zeer interessant en leerrijk.
Wij komen dagelijks met zoveel mensen in contact en we vinden het belangrijk om steeds de glimlach op te zetten.   Toch is dit niet altijd eenvoudig.  Soms voelen we ons niet correct behandeld door de klant maar we blijven hem met de glimlach bedienen. Niet evident, want klant is koning. 
Als uitbater is het altijd een pluspunt dat je weet dat je vriendelijk personeel hebt, en dat lezen we toch dikwijls op sociale media.”

logo's van: horeca vorming, provincie West-Vlaanderen, westtoer